pondělí 18. října 2021

Bombelka v zemi zvířat ... ( Bombelka in the land of animals)

Když mně můj děda navrhl, že bychom v sobotu po obědě mohli jet do města, které se jmenuje Hluboká a co je v něm kromě té zoo taky krásný zámek, příliš nadšená jsem nabyla. Řekla jsem dědovi, že bych se raději dívala na televizi a děda ač nerad souhlasil. Posadil mne tedy před televizi, vytáhl zástrčku ze zdi a bavil se tím, jak nevěřícně pozoruju černou obrazovku. To víte, že jsem se na vypnutou televizi dlouho dívat nevydržela a rozhodla se, že budou lepší živá a barevná zvířátka, než černá obrazovka. Děda si holt vždy ví rady a taky už ví jak na mně. V zoo bylo ale nakonec dobře i když medvěd i tygr byli zalezlí v brlohu a vydra spala. O to větší radost jsem měla z výběhů tamarínů a ostatních opiček. Má oblíbená vydra zrovna odpočívala, ale další dvě její kamarádky dělaly ve vodě pěknej cirkus takže jsem si užila i jich. Samozřejmě že jsem nemohla minout dětské hřiště a sousední výběh holandských miniaturních koz, které si můžete pohladit nebo nakrmit. Kozy jsem sice nekrmila, ale zato jsem o kousek dál, u rybníka, hodila hrst granulí labutí rodince, která za tím účelem směle vytlačila kachní hejno. Uživit sedm velkých mláďat dá hodně práce a žádná příležitost něco smlsnout se pochopitelně nesmí promeškat. V zoo jsme s dědou vydrželi až do konce zavírací doby a já byla nakonec ráda, že jsem ji vyměnila za tu nešťastně černě černou obrazovku.

Mějte se hezky, vaše novopečená prvňačka, Bombelka :)




















































... 







Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.