pondělí 17. března 2014

S otevřeným srdcem....


Povím ti příteli něco o štěstí....
Vždy jsem si myslel, že je můžu  cítit jen tehdy, když se jsoucno začne podobat mým snům, mým představám. Dnes už  vím, jak moc jsem se mýlil, štěstí totiž přichází a odchází v různých formách, nezávisle na tom, jak si ho představujeme a zda ho očekáváme či nikoliv. Tím že jsem upnutý na jednu představu, jeden sen, může se stát, že to štěstí  které je na dosah, prostě přehlédnu...

Život mě překvapil a vlastně ani nevím, bylo li to náhodou, či snad jen tím otevřeným srdcem. Každopádně mě překvapil tam, kde jsem to nečekal. Měl jsem strach, že když se oprostím od svých snů, nenávratně o ně příjdu, ale nestalo se tak. Naopak, tím že jsem se vzdal očekávání a srdce otevřel všem možnostem, nejenom že jsem to své štěstí rozpoznal, ale to, čeho jsem byl nucen se v jedné chvíli vzdát, se objevilo v nové, mnohem krásnější formě.

Myslím příteli, že je to lék i na tvou nemoc...Neočekávej, jen prostě otevři srdce a naslouchej, vnímej. Zbav se pocitů křivdy - minulost už stejně nezměníš, jen ji sebou budeš vláčet jak železnou kouli na noze. To tvé štěstí je ukryto někde v budoucnosti a možná tě překvapí, stejně jako mě, na místě, kde bys ho vůbec neočekával.

Ta pupava ležela kousek od místa které tak miluju a schovaná ve vysoké, slehlé trávě, přikryta listím by pro mě byla navždy ztracena. Procházel jsem okolo s otevřenou myslí, připraven přijmout vše, co mi osud nabídne a dočkal jsem se....

                        ....naše  jsem tři diamanty a jeden z nich ve vysoké trávě......








Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.