pátek 8. června 2018

AC/DC Czech revival

Psal-li jsem minule o Metallice Czech Tribute Bandu, na rybářských dnech ve Vodňanech jenom v superlativech a charakterizoval-li jsem jejich vystoupení slovy: "Skvělá muzika ve skvělém prostředí", musím zároveň s tím dodat, že následný, téměř devadesátiminutový koncert kapely AC/DC Czech Revival mi doslova vyrazil dech. Tady totiž nešlo jen o skvělou muziku ! Celý ten koncert se podobal neuvěřitelnému divadelnímu představení se vším co k tomu patří a jež si, soudě dle youtubovejch videozáznamů, téměř v ničem nezadalo s originálem . Údery na zvon v úvodu koncertu vystřídala smršť rytmicky přesných, ostře rockových tónů, doprovázena neuvěřitelnou hrou světel, kouře, zpěvu a gest. Písničky AC/DC miluju, to je fakt, ale že mne ta atmosféra, kterou ve Vodňanech na poodiu vytvořili dvojníci té legendární kapely, vtáhne do té míry, že jsem se přistihl jak si i při focení podupuju, to jsem opravdu netušil. Trochu to celé připomínalo bouři, která když se přežene, nastane po ní dokonale všeříkající ticho...
Půlnoc rozdělila čas ve dví a já měl cestou domů poprvé v životě kocovinu...
Tři hodiny focení v blízkosti obřích reproduktorů, prostě zákonitě musely udělat svý :))
Takže poučení do budoucna - na koncert rockovej,  příště leda se sluchátky (klidně ve tvaru svítivejch čertovskejch rohů) na uších :))













































































...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.