neděle 3. června 2018

Zaříkávač krav...(Cowboy)

"Nedělej kraviny" povídá mi tuhle malá Maggie, když jsem ji jen tak mimochodem seznámil se svým zbrusu novým nápadem, jít fotit krávy v jejich přirozeném prostředí. "Neboj", odpověděl jsem jsem jí na to, "dozajista se jim nic nestane, jen si vzpomeň, jak jsem onehdá fotil koně v mlze, taky to přežili ve zdraví". "To jo", povídá na to Maggie "jenomže koně jsou koně a krávy jsou krávy a fotit krávy z blízka, je mnohem větší bláznovství, než být součástí stáda koní". "Neboj, vážně na ně budu hodnej" usmál jsem se, zamával jí a zavřel za sebou dveře...

Hmmm, ženský jsou divný, ty nikdy nepochopí co je to mít srdce Cowboye...

(Při focení nepřišla o život a ani nebyla vážně zraněna, žádná kráva, býk, tele ani vůl ... ;)



















...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.