čtvrtek 31. května 2018

Mávnutí motýlích křídel...(Waving butterfly wings)



Dostal jsem strach a ten docela obyčejný strach, že jedno jediné slovo či pohyb způsobí na druhé straně bouři, jako by mne najednou svázal a pohltil. Bál jsem se pohnout, bál jsem se otevřít ústa, položit ruce na klávesnici, nejraději bych až do konce svých dnů spal spánkem spravedlivých. Nemůžu být přece příčinou následků ! Raděj bych se neviděl - a co když přece...??? A jak jsem tam tak stál, jen nepatrný kousek od okraje toho srázu, promítal se mi před očima ten následný děj. Příčinu vystřídal následek, který byl příčinou dalšího následku, již mnohem většího a tak pořád dál až k tomu konečnému, co na konci té dlouhé řady bořil domy, ničil životy, měnil osudy. Chtěl jsem najednou to vše zastavit, ale už to nešlo, jeden z titánů byl vypuštěn... Zhroutil jsem se ! Metamorfoval jsem sám do sebe, až jsem byl menší než jedna jediná myšlenka, menší než jedna jediná buňka mého já. Kde a kdy to skončí ???

Probudil jsem se a nevěřícně zíral na svět kolem sebe, ne, to nebyl ten svět z mého snu, svět po té hrozné bouři, byl to svět mnoha následků a mnoha příčin, prolínajících se zvolna v tom nekonečném chaosu reality. A pak jsem dostal bláznivý nápad roztáhnout křídla a prostě jen tak vzlétnout. A letěl jsem, už jsem se nebál...

Jsem živý !

Mám přece právo mávnout křídly !!!




...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.