sobota 22. února 2020

Hrací kopec ... (playing hill)

Ahoj kamarádi !

Tohle vám teda musím říct. Víte vy co je to hrací kopec ? Říkáte že ne ? No, není se čemu divit, když jsem to donedávna nevěděla ani já, která až na pár tisíc drobností (jako třeba kolik je čtyři krát čtyři) ví skoro všechno. Hrací kopec je tedy alespoň pro mne docela velká a milá novinka. Když vám totiž táhne na pátej rok, zajímáte se o svět okolo sebe zase o kousek víc než před rokem, kdy vám byly pouhý čtyři. Musím se tedy přiznat, že do toho pátýho mi teda ještě měsíc chybí, ale berte to tak jako by se stalo. Ale abych se vrátila k meritu věci, tedy k tomu kopci, co mu s dědou Horským říkáme "hrací" : Hrací kopec se vlastně vůbec "Hrací" nejmenuje, jmenuje se "V zátiší", je to lesopark a nad vodňanskými rybníky Malou a Velkou Podvinicí ho vymysleli a nechali postavit městští radní. Jakou nám dětem a dědům tím počinem udělali radost je snad jasný. Spoustu atrakcí z voňavého dřeva, naučná stezka čápa Vodňana (Divný jméno pro čápa, což ?) a hódně, hóóódně laviček pro dědu na sezení. Poslední dobou se mi nějak zadejchává a tak je jistý, že pro něj je každá nová lavička dobrá. Já zase miluju různý houpačky, prolejzačky a jiná udělátka, takže se (dá-li se tak nazvat i to dědovo posedávání) tady dosyta vyřádíme oba. A to je vlastně pro dnešek ouplně všechno, páč zazvonil zvonec a poudání je konec.

Mějte se rádi, vaše Bombelka :)















...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.