sobota 25. ledna 2014

Zlomyslník :o))

Mimika ve zvířecích tvářích.....kolika různými způsoby se dá vyjádřit co si o nás myslí. Ten rozhovor pohledů, náznaků a zvuků nebyl vlastně vůbec dlouhý... jen pár vteřin, než jsem stihl zaostřit (pravda poněkud nedokonale) a drže v jedné ruce chlupáče a ve druhé svého stárnoucího přítele, lovce těch pomíjivých okamžiků, komunikoval jsem očima s tou milou tvářičkou. Vyčetl jsem z ní  koktejl zvědavosti, obav a tak trochu zlomyslnosti, jako by se rozhodl mou snahu, udělat jeden ostrý snímek bojkotovat. Nevydržel chvíli v klidu, pořád se pohyboval  a i když ho na chvíli zvědavost přiměla zastavit, alespoň vesele pohazoval hlavou. Nu co by jste taky čekali od puberťáka. Abych pravdu řekl, tu zlomyslnost jsem v tu chvíli ani nepostřehl a byl jsem rád, že mi těch pár obrázků dovolil pořídit. Teprve prohlídka té série záběrů, doma na monitoru, mi ji odhalila. Nu což, se zvířaty je to někdy jako s lidmi, kteří se na vás při rozhovoru usmívají a jak na chvíli svou pozornost věnujete něčemu jinému a nevidíte jim do tváří, udělají posunek který vyjádří jejich pravé úmysly. Na rozdíl od těch němých tváří, to ale lidé dělají s rozmyslem (byť kolikrát bez rozumu).                       
                                                        A pointa?

        ....Ten vyplazený jazyk od  koníka mě rozesměje, od člověka už nikoliv.....





Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.