úterý 10. ledna 2017

Srna...(The Doe)

Někdy ti přemejšlím, proč se mi všechny ty věci vlastně dějou, ale nic smysluplnýho mě nenapadá. Možná to budou náhody, možná osud, možná je nějak přitahuju, kdo ví. A třeba ani nejsou tak vyjimečný jak je vnímám já, možná že se dějou kdekomu. Nevím. S léty jsem pochopil, že vlastně ani nemá cenu se jim vyhýbat, lepší je je prožít i za cenu, že nemusí být vždy příjemné. Tahle ale příjemná byla. Po ránu (kdo mně trochu zná už tuší, že se mý zimní rána spíš podobají poledni ;) seběhnu těch osm schodů, co mě dělí od tepla uvnitř domu a najednou stojí těsně přede mnou, jak ztělesněný anděl. Dokonce bych řek, když mě zamyšleně a mlčky pozoruje, že se trochu usmívá. Stejně tak já. Pomalu si přidřepnu a opatrně lovím v kapse mobil. Jenom jí nevyplašit ! Pomaličku ho zvedám a fotím. Daří se, pár fotek mám uložených a tak se začnu pomaloučku, krůček za krůčkem přibližovat, co mi až dovolí. Je nádherná! Ty portréty jsou focený snad z metru (foťák v mým mobilu nemá zoom). Pomaličku scházím do sklepa abych ji odměnil mrkví...  

Holt, život se někdy ubírá podivuhodnými cestami ... Díky za ně !!!










...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.