sobota 25. dubna 2020

Múna má Mílu ...

Múna má Mílu
Míla nemá Múnu
Míla má maso
Múna má mísu
Míla už nemá maso
Múna mele maso


Taky se ti občas stane, že před sebou uvidíš nějakej obraz a ten se před tvýma očima začne proměňovat v něco dočista jiného ? V něco, co nemá šanci vidět nikdo jiný ? Třeba v nějakou vzpomínku ? Vylezl jsem na kopec a uviděl ten západ slunce mezi větvemi stromů a v hlavě mi téměř okamžitě zazněly první tóny té staré písně. (Může píseň vůbec býti starou ?) A jak tak tón střídal tón, čas jako by se pomalu vrátil o pár roků zpět. A já seděl u ohně a drnkal na kytaru kterejsi z těch romantickejch songů a slunce se blížilo k obzoru a já najednou slyšel, jak se ke mně někdo přidal druhým hlasem. Oheň k ránu dávno dohořel, ale v popelu stále doutnalo pár žhavíků ...



...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.