sobota 25. dubna 2015

Oáza...

Když plavete, potřebujete čas od času spočinout. Když plujete, potřebujete  (když dojdou zásoby potravin v podpalubí) přístav. Když jdete pouští, nevyhnete se touze po oáze. Takový je prostě život a vše dobré i zlé v něm má svůj počátek, svůj konec a někdy i svá pokračování...

A tak i já jsem unavený a toužím alespoň na chvíli ztratit se. Stát se neviditelným a mlčet, obléci Frodův plášť neviditelnosti a prostě jen pozorovat... Pár týdnů, pár měsíců, kdo ví... 

Nebojte se, vás, své přátele neopustím, jen nějaký čas nebudu vidět a pro ty, kteří se mnou prožívali můj africký příběh, mám dobrou zprávu - začal jsem psát další díly... 

...a já k smrti nerad píšu "do šuplíku"...

















Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.