čtvrtek 9. června 2016

Příběhy psané v kameni...(stories written in stone)



Neumím číst ! 

A jak bych taky mohla, když mi sotva uplynul první rok. A přesto, tady mezi těmi mohutnými zdmi jsem četla ! Četla jsem příběhy ukryté již před staletími do kamenů . Nebyly to příběhy veselé, ale byly ze života. A kdo ví...Možná že byly veselejší než ty, co čekají nás. Svět se mění a ty příběhy znovu ožívají v jiných kulisách a v jiném čase. Snad mi Bůh dá sílu rozlišovat mezi dobrem a zlem a dá mi kompas, co mne bezpečně provede labyrintem žití a taky přístav, kde se budu moci skrýt před bouřemi světa...

Neboj se má milá temných příběhů, má ruka tě bezpečně povede nástrahami žití, než dospěješ a mávneš svými křídly, vstříc svým snů. A na tu dlouhou cestu ti chci dát tři dary: Dar soucitu, dar moudrosti a dar svobody. Co víc ? Neboj se, než tvá loď vpluje z klidných vod řeky do bouřlivých vod oceánu  budeš připravena...

Slyším flétnu a bubny znít - slyš, v těch kamenech ty příběhy znovu ožívají. Držíš mne pevně a nepouštíš a já už se nemusím bát - už mám svůj bezpečný přístav...


...


...







...



...






...





Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.