neděle 28. srpna 2016

Fotografka... (photographer)


"Tato, ty ses už dočista zbláznil", odpověděl ten můj horolezivej potomek na nevinnej dotaz, jestli mi bude stát modelem. Páč ale sama fotí , mýmu bláznovství je za ty roky tak nějak uvyknutá a k tomu všemu mě má ráda, nakonec souhlasila a "doháje" mě poslala teprve po asi dvoustýdvacátýdruhý fotce, když jsme zjistili, že naše "atelijéry" mají už půlhoďku po zavíračce ! O tom, jak sme lezli ze zavřenýho hradu ven, vám radši povídat nebudu, bo by to malá Maggie nejspíš dost těžko rozdejchávala ;)

Co dodat ?

Jsem na tebe hrdej holčičko a mám tě rád !!!



























...


fotografka a taky zpěvačka :




Děkujeme Petře za inspiraci ;)

Kdo bude zářijová modelka ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.