sobota 27. srpna 2016

Ještě není tma ale stmívá se...(not dark yet but it's getting dark...)



Tma..


Mám chuť jít někam snít
do míst kde už nejsou hádky
někde tam budu sám
nechci ohlížet se zpátky

Mám chuť jít nemít štít
slunci dívat se do tváře
své dny žít noci snít
nosit kápi samotáře

Vždy se najde k ráně důvod
tam kde srdce mlčí
tam kde uši neslyší 
kde osleplé jsou oči

Zraněný a opuštěný 
po cestách se vleču
svět mě bolí téhle roli
nikdy neuteču

Cestu zrádnou samý výmol
sudičky mi přály
kopec jeden střídá další
cíl je někde v dáli

Bratr bratru vrána vráně
nalhávaj si písně
vše je krásné vše je jasné
nežli příjde výsměch

Nejsem voják jsem jen básník
k čemu vodu kalit
nežli v boji ztratit soudnost
lépe mi se vzdálit













...






Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.