neděle 30. října 2016

Babytherapy...

Máloco mne poslední dobou dokáže potěšit. Snad je to únavou, možná trochu i trápením, možná tím ubrečeným počasím, kdo ví...

Jedno je ale jistý. Kromě přítomnosti mého přítele kožišáka a několika málo dalších radostí (a člověků) na tyto pochmurnostě, vždy spolehlivě působí Babytherapy - tedy čas strávený s vnučkou. No posuďte sami - Já, kožišák, maličká, koně a nádherná, podzimem zbarvená krajina... 






"Sedni !", pokouší se maličká o drezůru kožišáka a ač jí to moc nejde, přirozená inteligence toho mýho rezatýho pokladu to dá bez problému  :)




Malááá...




Tohle mne dostane spolehlivě : "Verunko, udělej funivku" - stejně to před dvaadvaceti lety dělala i ta má, stejnojmenná a stejně půvabná rebelka  ;)




Bílá a hnědý, hnědý a bílá, kde jsme je jen viděli ?  ;)




Ahoj koně, já jsem dědovo maličká a mám vás taky ráda  :)




Dnes je vůbec príma den :)






U koňáků doma nemají jen koně. I tyhle chlupatý nádhery jsou fajn ;)




"Dědóóó počkéééj !!!"




"Něco ti povím: Pipi, bůůů, haf, ihááá, mama, tata, děda, baba, lalala...! "






"Ty už jsi starší a tanec ti moc nejde, ale neboj, já tě to naučím, sleduj ! " ;)




A na konec ještě jeden zatoulánek a pár blonďatých krasavic :))




Ahóóój !

...





Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.