středa 5. září 2018

Racek... (seagull)

1.         Jsem jako pták co nad hladinou přeletí
            a křídla v slunci rozpustí se v zápětí
            jen ztěžka dýchám jak sevřená v objetí
            když letím výš a výš

            Znavená letem někdy tiše usínám
            jak řeky plynou dávno ani nevnímám
            jen velmi zřídka když se dolů podívám
            ty uvidět mě smíš

Ref:     A potom já nejspíš ani netuším
            co dělat má v tu chvíli ten Ikaros v nás
            křikem svým jen stěží ticho přehluším
            kolik světla zbylo z krás

2.         Proč  racků smích rozlíhá se oblohou
            když k slunci výš křídla letět nemohou
            a světa tíž už jen ztěží přemohou
            když  promění se v stín

            Jak větve dál vítr křídla ohýbá
            a dech můj sám hrudí sotva zahýbá
            tak proč jít dál když se osud nehýbá
            kde sílu hledat smím

Ref:     A potom já nejspíš ani netuším
            co dělat má v tu chvíli ten Ikaros v nás
            křikem svým jen stěží ticho přehluším
            kolik světla zbylo z krás

3.         Proč ztracená sama bloudím temnotou
            a oči mé jsou postiženy slepotou
            a cesta zlá vede divnou prázdnotou
            co  promění se v pláč

            Ten kdo chce výš ať na pády se připraví
            a chvíle zlé kdy bolest střídá bezpráví
            a kdy i čas v údivu se zastaví
            když z anděla je rváč

Ref:2* A potom já nejspíš ani netuším
            co dělat má v tu chvíli ten Ikaros v nás
            křikem svým jen stěží ticho přehluším 
            kolik světla zbylo z krás           
               


...




Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.