středa 6. července 2016

Seroul...(aneb zoo v nás...)

Koupil jsem si vorvaně
teď mi plave ve vaně
kouká na mně něco říká
kolem něho voda stříká
koupil jsem si vorvaně
díru mám teď ve vaně

Pak jsem koupil ještěrku
uklouz jsem s ní na štěrku
kolo slítlo do údolí
odřeniny strašně bolí
koupil jsem si ještěrku
teď ji honím po štěrku 

Koupil jsem si seroula
ten se nikde netoulá
žižlá prsty drobek malý
chovat by chtěl když se vzdálím
koupil jsem si seroula
co se nikdy netoulá

Pak jsem koupil medvěda
vzal ho domů nevěda
že ten medvěd všechno zničí
vyhnal jsem ho z bytu tyčí
koupil jsem si medvěda
byl to velký nezbeda

Koupil jsem si sloníka
to vám byla rotika
moje žena doma šílí
nechápe že slon je milý
se slonem teď v putice
pomlouváme světice

Omlouvám se velice :p





...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.