pondělí 29. října 2018

Zakletá princezna ... (cursed princess)

Pršelo a vůbec byl takovej divnej den. Už pátým dnem nešel Darling a my napouštěli vodu z vrtu do kýble a poznávali tak při tom, jaký to bylo před x-lety. Nic moc pohodlí. Ve vrtu byl naštěstí maluch kterej sice na vodovodní řád v domě nestačil, ale vytlačit vodu z třicetimetrové hloubky do kýble za dveřma s přehledem zvládl :) 
Konečně přijel instalatér a taky elektrikář (jak jsem zjistil později jeden bez druhýho nemůže bejt (tedy na tu instalaci nové Nautily ;)), a tak jsem milýmu vodákovi přinesl žebřík a pustil ho do tý dvoumetrový hloubky co tvoří čtyři skruže, aby tam udělal co udělat měl.
"Máš tu žábu, co s ní ?" Ozvalo se najednou z díry ! "Hlavně ji neubližuj, třeba je to zakletá princezna" naklonil jsem se přes okraj tý skruže. Byla na dně, malá smutná, ale chytit se dát nechtěla. Chvíli jsem pozoroval, jak se vodák v té skruži o průměru jeden metr v té dvoumetrové hloubce s tou nešťastnou princeznou honili, ale dobrá vůle nakonec i přes odpor milé princezny zvítězila a vodák mi ji přes okraj té skruže vítězně podával. Chvíli jsem přemýšlel jestli ji nemám políbit, ale pak jsem si uvědomil, že mám doma jinou a jak by to ta druhá asi těžko nesla, kdybych ji domů přivedl další princeznu. A tak jsem milou žabku alespoň pohladil, řekl jí "promiň" a vypustil ji do trávy. "Budeš si muset, má milá, najít jiného prince, páč tenhleten už je zadanej". Myslím že to pochopila, páč mi chvíli koukala do očí, potom pokrčila rameny a odhopkala pryč ... 

A víte vy co ? Možná že to ani žádná princezna nebyla, páč ta by se nechala chytit ráda  a uznejte, líbat nějakou, byť docela hezkou, žábu - Fůůůůůj ;)



...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.