pátek 20. března 2015

V labyrintu zvěrokruhu

 

Jsou příběhy, které se vlastně nikdy nestaly a přitom stačilo tak málo, abychom je znovu a znovu ve svých snech prožívali. Tak se to stalo i mně. První část byla vlastně jen náhodná směsice pocitů, vložená na papír bez jakékoliv ambice na pokračování. A přesto se tak stalo a stejně jako jste vy prožívali ten příběh, prožíval jsem ho den po dni i já. Některá znamení zvěrokruhu vznikla téměř sama, během několika minut, další se mi, jak jsem byl svého příběhu plný, zdála ve snu  (ač se mi jindy sny příliš nezdají) a pak jsem prostě sedl a popsal jsem to, co se mi zdálo, některá znamení jsem si prostě musel "vysedět". Možná bude pro ty, kteří se astrologií zabývají více,  obtížné hledat v některých kapitolách paralely k jednotlivým znamením. Ale to vlastně ani nebylo účelem. Byl to jen prostředek k tomu, aby se do pocitů hrdiny příběhů vtiskly různé emoce a pocity.

Někteří z vás se možná zeptají , do jaké míry je ten který příběh  příběhem mým a pak mi nezbývá než odpovědět že je můj celý - skutečně jsem ho při psaní prožíval a jednotlivé pocity, ač jsem v Africe nikdy nebyl, jsou autentické. Zároveň jsou to i příběhy, ve kterých se snadno můžete poznat a pak je možné, že ten příběh je i o některém z vás.

Příběh sám neskončil - zůstal otevřeným, stejně jako naše životy - vždy je čas na pokračování a dokud nejdou závěrečné titulky, vždy je čas se životem něco udělat.

Závěrem musím za možná někdy i nevědomou pomoc a inspiraci poděkovat Petře, Katce a Kajdovi. Za vědomou pomoc a trpělivost si mé velké díky zaslouží malá Maggie, která jako korektor trpělivě se mnou pracovala na rukopisu a vydržela to se mnou všech dvanáct dílů...

Jako poděkování i vám všem ostatním , kteří jste mne svými komentáři a hodnocením podpořili  jsem se rozhodl předložit vám ten příběh ještě jednou v ucelené formě a formátu, který snadno otevřete na jakémkoliv chytřejším zařízení či si ho vytisknete v papírové podobě. A pak mi nezbude než vám znovu popřát  krásné africké snění...


...Míla... 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.